Over de Cavaljé

Onze school

Kinderen laten groeien in kracht en talent. Dat is onze missie! Hoe we dit doen? Door samen ontdekkend te leren. Met veel plezier, deskundige leerkrachten en boeiende lessen. We volgen élk kind in zijn of haar loopbaan. We bouwen, samen met ouders en leerkrachten, aan een prachtige toekomst voor élke leerling.

Over de organisatieBeleidIdentiteit

Samen Centraal!

Kinderen ontwikkelen zich beter als ouders en leerkrachten met elkaar samenwerken. Daar zijn wij van overtuigd. Daarom zetten we in op deze samenwerking. Bijvoorbeeld met onze werkgroep Actief Ouderschap. Leerkrachten én ouders bespreken samen hoe het nog beter kan op de Cavaljé. Zo zetten we samen de ontwikkeling van uw kind centraal op onze school.

Ons team

Wij gaan voor goud, zijn doelgericht en willen niets liever dan uw kind helpen met groeien. Samen gaan we op zoek. Naar datgene wat uw kind vleugels geeft en waar het warm voor loopt. Stap voor stap. Hierbij leren wij zelf ook. Iedere keer iets nieuws. Zo worden we samen, elke dag, een beetje beter. Nieuwsgierig geworden? Bekijk hier ons team en lees waar wij warm voor lopen.

Bekijk ons team

Medezeggenschapsraad en Oudercommissie

Veilig, plezierig en onvergetelijk. Zo moet de schooltijd van uw kind toch zijn? Vinden wij ook. Daarom werken ouders en leerkrachten samen aan een fijne school. De ouders van de medezeggenschapsraad bijvoorbeeld. Zij denken mee en geven advies als dit nodig is. De ouders van de oudercommissie begeleiden niet alleen bij projecten en vieringen. Ze organiseren ook geweldige feestjes die de schooltijd van uw kind onvergetelijk maken.

Uw betrokkenheid bij ons onderwijs

“Onbekend maakt onbemind”. Kent u dat spreekwoord? Wij maken ons liever hard voor het omgekeerde; “Bekend maakt bemind! Elkaar beter kennen vergroot immers de betrokkenheid en het vertrouwen. Met elkaar in gesprek gaan is dé manier om de ander beter te leren kennen. Dit gebeurt natuurlijk tijdens de oudergesprekken maar ook in werkgroepen waarin ouders en leerkrachten samenwerken.

Stichting CNS Ede

Open en uitnodigend. Dat is wat wij zijn. Vanuit onze christelijke identiteit bieden wij bijzonder goed onderwijs voor elke leerling in veilige, eigentijdse en uitdagende scholen. Uit alles wat we doen spreken vier woorden: vertrouwen, verbinding, verantwoordelijkheid en vakmanschap.

Naar website CNS Ede