Partnerorganisaties

Voor een breed aanbod en de juiste begeleiding werken we samen met een aantal educatieve partners. Samen zorgen we voor de beste begeleiding.

ivn

Met je handen in de modder, met een loep op zoek naar kriebelbeestjes of helpen bij de paddentrek dat vinden wij belangrijk op de Cavaljé. Van de natuur en de wereld om je heen leer je een heleboel. In samenwerking met het Groene Wiel komt de wondere wereld van buiten in de school iets dichterbij.

Cultura

Hoe creatiever hoe liever! Creatieve vakken als techniek, dans, muziek en beeldende vorming hebben een belangrijke plek op de Cavaljé. In een actieve samenwerking met Cultura verzorgen wij workshops voor alle leerlingen op het gebied van beeldende vorming, theater, dans en andere kunstdisciplines.

centrum voor jeugd en gezin Ede

Iedere ouder heeft wel eens een vraag over gezond opvoeden en opgroeien. Op onze school kunt u daarvoor terecht bij Willeke van Laar- Risamasu , onze School Maatschappelijk Werker via Jeugd en Gezin. Zij geeft op een begrijpelijke manier antwoord op al uw vragen. Ook denkt ze mee over een mogelijke oplossing. Wij kunnen u snel in contact brengen met Willeke, zodat u snel een antwoord op uw vragen kunt krijgen.

swvrijengeldersevallei

Op de Cavaljé doen we ons best om ieder kind passend onderwijs te geven. Soms heeft een kind iets extra’s nodig: extra hulp buiten de lessen om, een onderzoek of ondersteuning in de klas. Is de kennis binnen de school daarvoor niet genoeg? Dan kloppen we aan bij het Samenwerkingsverband Rijn en Gelderse Vallei. Dat doen we altijd in overleg met ouders. Met de expertise van Rijn en Gelderse Vallei vinden we de juiste oplossing voor uw kind. Zo zijn we een school waar iedereen kan leren. In het School Ontwikkel Profiel leest u meer over de zorg die wij binnen de school bieden.

hetsterrenbos

Aan ons plein grenst het Sterrenbos een prachtige kinderopvang met een huiselijke sfeer waar kinderen zich vrij voelen om zich naar hartenlust te ontwikkelen en vooral lekker te spelen. Het Sterrenbos creëert een tweede huis voor kinderen van 0-12 jaar. Zij hebben een Kinderdagverblijf met een verticale groep van 0-4 jaar, een Peuter+groep en een Buitenschoolse Opvang met 2 groepen.